Liitu uudiskirjaga

Ostuinfo

Ostuinfo!

 

Kõigi meie poolt pakutavate helmeste ja tarvikute kohta leiate täpsustavat infot ja pilte lingilt "tooted". Sobiva toote leidmisel klikkige selle juures olevale lingile "lisa ostukorvi".

 

Kui soovite vaadata, mida olete juba ostukorvi lisanud, vajutage üleval paremal ääres asuvale lingile "vaata ostukorvi". "Ostukorv" näitab tooteid, mida olete endale juba kõrvale pannud. Teie otsustamist lõpliku valiku tegemisel lihtsustab piltide kajastamine teksti kõrval.

Toote kogust saab ostukorvis muuta + või - märgiga või kirjutades sobiv number  valgesse kastikesse.

 

 Kui ostukorv on meelepärase kaubaga täidetud, täitke lahtrid enda täpse nime ja aadressiga ning valige sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Kui tellimus on vormistamiseks valmis, vajutage lingile "osta".

 

Pakki on võimalik kohale toimetada viiel viisil:

 

Eesti Post

 

Lihtmaksikiri /hind 1.10€/ - Peale paki üle andmist Eesti postile, toimetatakse see Teie asukohajärgsesse postkontorisse 2-3 päeva jooksul. Paki saatmine toimub ostja poolsel vastutusel. Roselin OÜ ei vastuta paki eest alates sellest momendist, millal pakk pannakse Teie poole teele. Ei soovita suuremate ja kallimate tellimuste puhul.

 

Tähitud maksikiri /3.00€/ - Paki teekonda on võimalik jälgida.

 

SmartPOST /2.05€/ - SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis on paigaldatud suurematesse kaubanduskeskustesse üle Eesti(üle 35 asukoha). Kauba kätte saamiseks saate ise valida Teile kõige sobivama pakiautomaadi. Täpsemat infot SmartPOSTi kohta leiate www.smartpost.ee

 

ELS Pluss /4.47€/ - on paindlike kättetoimetamis tingimustega teenus eraklientidest saajatele üle terve Eesti. Saajale helistatakse ette ja lepitakse kokku kättesaamiseks sobiv päev ja aeg(sõltuvalt piirkonnast kella 8.00-20.00ni).

 

Tulen ise järele - Roselini kaupade postitamine toimub Lääne-Virumaal Kadrina vallas. Nendega, kes elavad Kadrina läheduses või Rakveres, on võimalik kokku leppida paki kättesaamine käest kätte.  

Pärast tellimuse vormistamist saadame Teile arve Teie poolt antud e-posti aadressile. Arve tasumiseks on aega 5 kalendripäeva. Kui selleks ajaks arvet tasutud ei ole, tühistatakse see automaatselt.

Arve maksmine toimub internetipanga teel:

Swedbank a/a EE762200221049038294


Pakk postitatakse pärast arve tasumist kolme tööpäeva jooksul. Nädala vahetusel pakke teele ei saadeta. juhul kui esineb takistusi kauba saatmisel, teavitame Teid esimesel võimalusel kas e-maili või telefoni teel.

Teie poolt antud andmed hoitakse kindlalt saladuses ja kasutatakse vaid Teile info edastamiseks ja pakkide saatmiseks.

 

Kauba tagastamine/tagastamisõigus

Kõikidele Roselini käsitööpoest ostetud kaupadele kehtib  tagastusgarantii 14 päeva. Kauba tagastamiseks tuleb esmalt teha vastava sisuline avaldus e-mailile ning seejärel tagastada tellitud kaup originaalpakendis koos arvega. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi samale arvelduskontole, millelt oli tasutud kauba eest, viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

NB! Tagastamisele ei kuulu saatmiskulu, mis maksti tellimuse esitamisel ning kauba tagastamine toimub ostja kulul.